Helgen

Har haft en rätt go helg.
Inte så mycket att göra och chillat rätt gaalet.
På lördagen besökte jag och Victoria Norrköping vilket resulterade i en tunn plånbok, men lyckat vare!

Lunch i vår kära grannstad.

Söndagen spenderades till viss del i Vasahallen där det var balträning för andra gången. Jag ägde. Vi började träna på att snurra. Usch. Jag hoppas att nästa gång blir bättre.
Till min lycka fick jag då min laddare så jag ÄNTLIGEN kan börja använda min kamera som jag glömde under en dyna i en fotölj i USA. Som jag har saknat den.


Bara under dessa 3 dagar har det tagits fler bilder än på länge, vilket jag hoppas kommer hålla i sig!!


BTW har jag räddat två personer.. Var och lämna blod för nån vecka sen! Har totalglömt om jag har nämnt saken, men ni får väl en liten update annars!! Tydligen har bara 1% min blodgrupp, i feel special.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0