who's gonna save the world tonight?

Lovet är slut och skolan är redan i full gång igen, ioförsig har vi snart gått en hel vecka, men den är sannerligen igång. Har pluggat naturkunskap hela dagen och slappar nu framför Sverige-kroatien. Fint med vinst o så.
Det skönaste med veckan har varit mina sovmorgnar. Tre dagar i rad. Himmelskt.
Jag har nu gjort en "att göra- lista" men den ligger bara och skräpar. Får ta tag i mitt liv snart tror jag.
Balklänningen är beställd och ligger och vänar på mig på partyworld. Den måste jag hämta! Bild kommer snart.
Det största klänning-problemet som jag har just nu är studentklänningen. Kollar i princip varje dag utan resultat. Hoppas att nån ringer och erbjuder att komma och lämna en vid mina fötter snart.
pöss.

nu ska jag äta en järntablett och vara glad.
Be till min förlorade apgud att det går bra p naturkunskapen imorrn.
R.I.P.
jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0