Strömstad

Jag har haft det underbart under några dagar då jag varit och hälsat på min gullunge Amanda i strömstad. Jag, Johanna och Amanda har haft det otroligt bra och som jag har njutit. Mycket. Trevliget folk och många olika händelser har förgyllt vistelsen. Och jag kom hem utan en enda bild. Lyckat iallafall.

Jag har bränt mig som aldrig förr. Bra att jag har fått lite färg, bättre än att vara vit, hehe. Och trevligt folk har vi med träffat. Jag har kommit fram till att Linköpingsbor är sjukt och otroligt osociala. Under de dagar jag varit i Strömstad har fler sociala människor uppenbarat sig under utekvällarna än det någonsin gjort i den lilla håla jag har valt att kalla min hemstad. Tyvärr.




bilder från midsommar och mitt nya hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0