Grattis min älskade bror

idag grattulerar vi Eric, min fina lillebror som fyller 16 stora år idag. puss pårej. tårta och presenter har det blivit. nu är alla andra ute och schteeker i det fina vädret, men jag håller mig inne. igår när jag var nere i staden och var klar med all shopping (ny potentiell studentklänning inköpt, den förra var ett rent skämt) fick jag den brillanta iden att jag ska få lite färg innan balen och studenten. ungefär 20 minuter senare insåg jag att jag haft dubbla effekten över aniktet och resultatet blev därefter. har fortfarande en lite lätt irriterad röd färg i facet, men om vi ser till det positiva har alla finnar fått en rejäl omgång och torkats ut, haha. så därav anledningen till min hushållsarrest. annars trivs jag jusr nu rätt bra, helvetesveckan är över, igår blev det kvateret skatan på bio (sjuuuukt rolig, värd) (måste vara nåt slags rekord, bio två veckor i rad, omg), ikväll blir det överraskningsfest och sedan en potentiell utgång.  nu ska jag skala morötter, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0